Scenery Tumblr Themes
"Suatu hari kau akan berpaling kebelakang, dan berkata pada diri
“Tak sangka aku mampu harungi dan pergi sejauh ini”
Jadi harapan itu selalu ada pada yang mendoa"
-(via tautanhati)
"There are two reasons why we don’t trust people. First - we don’t know them. Second - we know them."
-Anonymous (via unnostalgic)
"

Bila kau dah usaha mati-mati
dan kau tak dapat apa yang kau nak.

Kau tahu?
Waktu tu lah Allah nak tengok kau beriman tak dengan takdir-Nya.

"
-

AH (via we-hambaillahi)

Yup

(via haneylikestars)

🌹

(via penuliskata)

"

Nak paham diri sendiri pun susah.
Apatah lagi nak orang lain paham kita..

Berpada-pada lah dalam meminta. ^_^

"
-
الواني زولكيفلي 
(via alwanizolkifli)
"Manusia…
yang jauh, dikejar
yang dekat, tak hirau
Bila yang jauh dingin
yang dekat pula tak ingin"
-BicaraHati (via rozizarina)
"

kau dengan ujian kau.
aku dengan ujian aku.

mana boleh bongkak aku kata ujian aku berat dari kau,
bila aku tak hadap apa yang kau hadap.
dan kau pula tak tempuh apa yang aku tempuh.

"
"Cara terbaik untuk menghindari rasa kecewa adalah dengan tidak berharap apapun dan dari siapapun. Cuma kepada Allah sahaja kita berharap :’)"
-

-larra larra- (via rozizarina)

Terima kasih alom

(via akupendosatanpanoktah)