Scenery Tumblr Themes
"Hidup ini terlalu singkat untuk berpura-pura."
- bawahlangit. (via bawahlangit)
"Suatu hari kau akan berpaling kebelakang, dan berkata pada diri
“Tak sangka aku mampu harungi dan pergi sejauh ini”
Jadi harapan itu selalu ada pada yang mendoa"
-(via tautanhati)
"There are two reasons why we don’t trust people. First - we don’t know them. Second - we know them."
-Anonymous (via unnostalgic)
"

Bila kau dah usaha mati-mati
dan kau tak dapat apa yang kau nak.

Kau tahu?
Waktu tu lah Allah nak tengok kau beriman tak dengan takdir-Nya.

"
-

AH (via we-hambaillahi)

Yup

(via haneylikestars)

🌹

(via penuliskata)

"

Nak paham diri sendiri pun susah.
Apatah lagi nak orang lain paham kita..

Berpada-pada lah dalam meminta. ^_^

"
-
الواني زولكيفلي 
(via alwanizolkifli)
"Manusia…
yang jauh, dikejar
yang dekat, tak hirau
Bila yang jauh dingin
yang dekat pula tak ingin"
-BicaraHati (via rozizarina)